27 Temmuz 2013 Cumartesi

Ender Mağaza Personel Alımı İş Başvurusu 2013

Ender Mağaza Personel Alımı İş Başvurusu 2013


Ender Mağaza’da çalışmak ister misiniz? Ender Mağaza iş başvurusu ve Ender Mağaza personel alımları hakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmanız için Ender Mağaza insan kaynaklarını araştırdık. Ender Mağaza iş başvurusu yapmak için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
Şirket vizyonu ve Stratejik hedefleri doğrultusunda tüm yönetim faaliyetlerimiz organize edilir.
İnsana Saygı temel ilkemiz doğrultusundaki amaç, politika ve stratejilerimiz tüm yönetici ve çalışanlarımız tarafından bilinir ve uygulanır.
Doğru işe doğru kişileri yerleştirmek İnsan kaynaklarımızın temel politikasıdır.
Markamızın müşterilerine sunduğu hizmeti her geçen gün geliştirmek amacıyla nitelikli insan gücüyle çalışmaya özen göstermekteyiz.
Gelişim
Kurum olarak çalışanlarımızın kişisel ve Mesleki gelişimlerine önem ve öncelik vermekteyiz. Çalışanlarımızın gelişimine yönelik pek çok eğitim programımız mevcuttur.
Çalışanlarımzın kariyer yolunda ilerlerken ihtiyaç duyabileceği bilgiler belirlenmekte ve bu doğrultuda eğitim içerikleri hazırlanmaktadır.
Oryantasyon Eğitimi
Çalışanlarımızın öncelikle kurumuzu ve mesleğimizi tanımaları amacıyla mağaza içi oryantasyon eğitimleri düzenlenir.
İşbaşı Eğitimleri
Mağaza içi eğitmenlerimiz ve ekip rehberlerimiz tarafından , çalışanlarımıza iş başı eğitimleri verilmektedir.
Temel Eğitimler
Mağazacılık mesleğinin temellerini içeren bir eğitim programı ile işimizdeki temel bilgilerde çalışanlarımızın daha yetkin olmalarını sağlamaktayız.
Gelişim Eğitimleri
Mesleki ve kişisel gelişim konularını kapsayan eğitim programlarımız ile çalışanlarımızın kariyer doğrultusunda kendilerinin gelişimlerine katkıda bulunmaktayız.
Yönetim Eğitimleri
Mevcut yöneticilerimizin ve yönetici adaylarımızın mesleki ve yönetsel gelişimlerine katkıda bulunabilecek çeşitli sertifika programları düzenlemekteyiz.

Blog Arşivi