27 Temmuz 2013 Cumartesi

Defacto Personel Alımı İş Başvurusu 2013

Defacto Personel Alımı İş Başvurusu 2013


Defacto’da çalışmak ister misiniz? Defacto iş başvurusu ve Defacto personel alımıhakkında ayrıntılı bilgiye sahip olmanız için Defacto insan kaynaklarını araştırdık. Defacto iş başvurusu yapmak için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz.
DeFacto İnsan Kaynakları olarak amacımız, kurumumuz bir dünya markası olma yolunda hızla ilerlerken, çalışanlarımıza eğitim ve teknoloji desteği sağlayarak, içindeki enerji ve yeteneği ortaya çıkarmaktır. DeFacto, kariyerinde gelişmeyi, uluslararası bir kimlik edinmeyi hedefleyen yetenekli ve yaratıcı personeliyle daha büyük hedeflere ulaşacaktır.
Bu süreçte tüm İK stratejilerimiz, performans değerleme ve eğitim yönetim sistemlerimiz, DeFacto çalışanlarının büyük bir aile olduğu felsefesi ile gerçekleştirilmekte ve gelişmektedir. Kimi zaman eğlenceli, kimi zaman yorucu olabilen iş temposu içerisinde çalışanlarımızın şu gerçeği unutmamalarını rica ediyoruz;
“Geleceğimizi beraber, geleceğimizi sizlerle inşa edeceğiz ve biz büyük bir aileyiz”.
İnsana verdiği değer; insan kaynaklarına verdiği önemle  değerleniyor. Kariyer Yönetimi Merkez ve Mağazacılık Kariyer Yönetimi Uzmanlarımız ile her kişiye birebir Kariyer Haritaları sunuyor olmamız fark yaratıyor. Hızla Büyüyen ve Gelişen Defacto da  yöneticilerimizi kendi kaynaklarımızdan yetiştirmek Yönetimimiz ve İnsan Kaynakları olarak ana sorumluluğumuzdur. Defacto mağazalarında altı ayını dolduran çalışanlarımız performanslarının olumlu olması durumunda, yılda 4 kez açılan ‘’baraj’’ sınavlarına girer ve baraj sınavını geçen “personel yetiştirme’’ programına dâhil olur. Yetiştirme programını başarıyla bitirenler stajyerlik döneminden sonraki uygulama sınavında başarı gösterirse; reyon, depo veya kasa yöneticisi olarak değerlendirilir. Bu görevde de bir yılını doldurduktan sonra “yönetici yetiştirme’’ programına girmeye hak kazanır. Mağaza İkinci Müdürü  yetiştirdiğimiz bu programa içeriden adaylar katılabildiği gibi,dış kaynaklardan  seçme süreçlerimizi geçen üniversite mezunları da katılabilmektedir. Altı ay süren bu programı başarıyla bitiren adaylar “Mağaza İkinci Müdürü’’ olarak görev alırlar. Sonraki basamaklar ise; Mağaza Birinci Müdürlüğü ve Bölge Müdürlüğü’dür.
Merkez Bölümleri için açılan Yetiştirme Programında, kişisel gelişim, temel ürün bilgisi, merchandising, stok ve sevkiyat süreçleri, renk, Kumaş ve stil Bilgisi, ürün Yönetimi, koleksiyon ve tasarım Süreçleri konularını içeren 3 aylık bir eğitim programı uygulamaktayız. Bu programın sonunda başarılı olan çalışanlarımızın atamalarını Allocater, Merchandaser, Buyer, Planner pozisyonlarına  gerçekleştiriyoruz. Herbir çalışanımızın performans seviyelerine göre kendi bölümlerinde kariyer haritalarını oluşturuyor ve gelişimlerini takip ediyoruz.

Blog Arşivi